Кредиторите на Холивуд

Глобалният елит упражнява силен контрол и върху филмовата, и върху театралната индустрия.

Кризата през 1929 г. заставя американските филмови компании да прибегнат до финансови средства, които щедро им предлагат Чейс Нешънал банк на Рокфелер и Атлас Корпорейшън на Морган. Акули с неугасим апетит, които на свой ред налагат на импресариите да предприемат драстична реорганизация, за да поемат контрола върху кинопроизводството.

През 1935 г. големите финансови групировки вече държат най-големите и известни кинематографични индустрии в света.

След известния срив на борсата през 1929 г. успяват да оцелеят само 8 еврейски компании, разделени в две групи — по-големи и по-малки.

В първата са Парамаунт, Уорнър Брос, Маркъс Лъов – Метро Голдуин Майер, Фокс и Радио Кийт Орфеум Пикчърс, а във втората попадат Юнивърсъл, Кълъмбия Пикчърс и Юнайтед Артисте.

Първите пет големи кинематографични къщи реализират 88% от печалбата, собственички са на 4000 киносалони, произвеждат 80% от суперпродукциите и държат монопола на 95% от дистрибуторската мрежа, заедно с трите по-малки.

Тези осем големи кинематографични компании са съдружнички с филмовата асоциация на Америка и всички до една се контролират от групировките на Рокфелер и Морган.

Какво излиза – банките са собственички на Холивуд и си подбират сценариите по свой вкус. За да се реализира един филм, първо трябва да се хареса и одобри от елита.

И днес най-големите американски финансови и банкови тръстове, наричани Голямата тройка, си остават групировките Рокфелер, Морган и Кун, Льоб и Ко.

Следователно значимото американско кинематографично производство е тясно свързано с едрите индустриални и финансови групировки, които упражняват пълен контрол над него.

На първо място са банките, а след това се нареждат всички лобита, които те контролират чрез отпуснатите заеми и мажоритарните пакети на петролни предприятия, въздухоплавателни индустрии, автомобилна промишленост, електрическа, химическа, атомна и т . н.

Вакханалията на телевизионните програми за забавление и култът към спорта

По всичко изглежда, че хората все още не са разбрали, че телевизията не е безобиден електроуред, който служи, за да запълва свободното ни време.

В действителност това е най-невероятният инструмент за манипулиране на човешките мисли и емоции, който някога е измислял човекът, макар и този факт непрекъснато да се подценява.

Чрез телевизията сме подложени на непрекъснато бомбардиране с информация, която ни представя действителността такава, каквато елитът желае да я виждаме.

Така например публичният дълг спрямо частните банкери на всички най-индустриализирани държави в света вече е неконтролируем.

Това са задължения, които едва ли някога държавите ще успеят да погасят и които превръщат всички нас в роби на банките.

И като че ли никой не забелязва подобни тенденции, защото няма партия (било тя комунистическа, либерална или каквато и да е друга) или пък телевизионно предаване на национална телевизия, където да се обсъждат реалните проблеми, като този със сенъоража.

Първоначално банкерите се ограничават с това да притискат правителствата, служейки си хитро с инструмента дълг, но днес тази примка започва все повече да се затяга около шията на обикновения гражданин.

И както сами се досещате, подобни проблеми се премълчават и заобикалят.

Темите, които непрекъснато ни се натрапват от телевизионния екран, са политическият избор, който трябва да направим, за да се осигури държавният бюджет (приватизация, орязване на социалните разходи и т.н.).

А никой не обяснява защо все повече задлъжняваме и истинската същност на голямата измама.

Гледаме добре режисиран политически театър, в който главни действащи лица са корумпирани политици с амбиции да се доберат до така жадуваните управленски постове, гарантиращи им богатства и власт.

И след като силните на деня (истинския двигател на масонството и на секретните служби) са тези, които решават съдбата на отделните политически групи, като упражняват контрол върху медиите и икономическите ресурси, от само себе си се разбира, че нашите привилегировани избраници са много предпазливи в изявленията си, когато стане дума за господарите на света – господата с бомбета и костюми, които действат безнаказано благодарение на традиционната невидима броня, която неизменно ги съпътства.

Нека не се заблуждаваме!

Кредиторът на държавната машина, на икономиката и на политиката е винаги един субект – елитът, в чиито джобове се стичат нашите пари от платените данъци; парите на гражданите, които едва ли подозират какво всъщност представлява сеньоражът и на колко възлиза публичният дълг на държавата, в която живеят.

И неслучайно народите тънат в тотално невежество.

Информацията, която медиите подават, ги държи в относително спокойствие, внушавайки им, че са запознати с всичко по-важно, което трябва да знаят.

Но истината е, че телевизията се е превърнала в нещо подобно на модерен цирк, който елитът използва, за да наркотизира мозъците и да притъпи интелекта, като отвлича вниманието и ни забавлява с футболни срещи, ски състезания, шоупрограми, модни ревюта и всякаква друга телевизионна измет…

В този световен ред футболната среща придобива приоритет пред всичко останало, като създава атмосфера на незрял колективен делириум.

И именно народното неверие към онези, които се опитват да информират обществеността за това какво се случва в действителност отвъд официално пропагандираните истини, е без съмнение най-силното оръжие на елита.

“Индивидът е толкова объркан и смутен, когато се изправи лице в лице с една толкова голяма конспирация, че не може да повярва във възможността тя да съществува.“
— Дж. Едгар Хувър, бивш директор на фБР

„Фамилията Ротшилд са завоювали напълно света по възможно най-лукавия и коварен начин — нещо, което дори Юлиево-Клавдиевата фамилия не успява да направи преди много години. “
— Фредерик Мортън

„Ако един народ очаква да бъде свободен, оставайки непросветен, то той се надява на нещо, което никога не е било и никога няма да бъде. “
— Томас Джеферсън

„Във времето на универсалната измама това да казваш истината е революционен акт. “
— Джорж Оруел

Марко Пицути – “Търговия с душите ни.“, 
Само истината може да ни направи свободни 2.0

Последно от СВЯТ