RT показа как работи „кремълската пропаганда“ (ВИДЕО)

/

За 10-годишнината на руския телевизионен канал РТ от медията пуснаха силно ироничен клип с участие на главния редактор. „Цялата истина за телевизионния канал вижте на видеото, озаглавено „Как работи „Кремълската пропаганда“ или Симонян, мечката и брезовия сок“.

Телевизионният канал Russia Today започна излъчване на 10 декември 2005 година. Сега информационния поток има почти милиардна аудитория.

Телевизионната мрежа на РТ са три денонощни информационни канала, които от Москва се излъчват в над 100 държави по света. Този телевизионен канал е единственият в Русия, който три пъти е номиниран за наградите Еми (Emmy) в категория „Новини“.

През годините РТ често е била нападана от западни политици и анализатори с обвиненията, че с много пари прокарва пропагандата на официална Москва.

ВИДЕО

Последно от ВИДЕО

ПОДКРЕПА ЗА САЙТА

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

The Bulgarian Times във Facebook

The Bulgarian Times във VKontakte

The Bulgarian Times